program:
# Tworzy postać poruszającą się za graczem from mcpi.minecraft import Minecraft mc = Minecraft.create() PIECYK = 61 ZELAZO = 42 POWIETRZE = 0 class Stworek: def buduj(self): # buduje stworka dwa bloki przed graczem poz = mc.player.getTilePos() mc.setBlock(poz.x, poz.y, poz.z + 2, ZELAZO) mc.setBlock(poz.x, poz.y + 1, poz.z + 2, PIECYK) self.x = poz.x self.y = poz.y self.z = poz.z + 2 def __init__(self): self.buduj() def ruch(self): #stworek stworek przemieszcza się w odległości 2 bloków od gracza mc.setBlocks(self.x, self.y, self.z, self.x, self.y + 1, self.z, POWIETRZE) self.buduj() stworek = Stworek() zp = mc.player.getTilePos() while True: p = mc.player.getTilePos() if ((zp.x != p.x) or (zp.y != p.y) or (zp.z != p.z)): # zmienila sie pozycja gracza stworek.ruch() zp = p