program:


powrót


# Tworzy postać poruszającą się za graczem

from mcpi.minecraft import Minecraft
mc = Minecraft.create()

PIECYK = 61
ZELAZO = 42
POWIETRZE = 0

class Stworek:

    def buduj(self):
        # buduje stworka dwa bloki przed graczem
        poz = mc.player.getTilePos()
        mc.setBlock(poz.x, poz.y, poz.z + 2, ZELAZO)
        mc.setBlock(poz.x, poz.y + 1, poz.z + 2, PIECYK)
        self.x = poz.x
        self.y = poz.y
        self.z = poz.z + 2        

    def __init__(self):
        self.buduj()
        
    def ruch(self):
        #stworek stworek przemieszcza się w odległości 2 bloków od gracza
        mc.setBlocks(self.x, self.y, self.z, self.x, self.y + 1, self.z, POWIETRZE)
        self.buduj()

stworek = Stworek()
zp = mc.player.getTilePos()


while True:
    p = mc.player.getTilePos()
    
    if ((zp.x != p.x) or (zp.y != p.y) or (zp.z != p.z)):
        # zmienila sie pozycja gracza
        stworek.ruch()
        zp = p

Copyright © 2022 Maksymilian Chwedczuk