program:
from mcpi.minecraft import Minecraft import time mc = Minecraft.create() grass = 2 nic = 26 diaks = 57 woda = 9 piasek = 12 kwiat = 38 zloto = 41 drzwi = 64 biblioteczka = 47 szklo = 20 kaktus = 81 class Plapka: def lava(self): #robi lawe pod graczem poz = mc.player.getTilePos() mc.setBlock(poz.x, poz.y - 1, poz.z, 11) def klatka(self): #robi klatkę dookoła gracza poz = mc.player.getTilePos() mc.setBlocks(poz.x + 1, poz.y, poz.z - 1, poz.x - 1, poz.y + 2, poz.z + 1, szklo) mc.setBlocks(poz.x, poz.y, poz.z, poz.x, poz.y + 1, poz.z, nic) def niebo(self): #teleportuje cię wysoko w niebo poz = mc.player.getTilePos() mc.player.setTilePos(poz.x, poz.y + 20, poz.z) def piasek(self): #zrzuca na ciebie piasek poz = mc.player.getTilePos() mc.setBlock(poz.x, poz.y, poz.z, piasek) mc.setBlock(poz.x, poz.y + 3, poz.z, piasek) plapka = Plapka() while True: plapka.lava() time.sleep(3) plapka.klatka() time.sleep(3) plapka.niebo() time.sleep(3) plapka.piasek() time.sleep(3)